Hon na čarodějnice

Hon na čarodějniceNicolas Cage je v kurzu, ale posledních pár let, je to spíše na škodu. Jeho filmy - jmenovitě Nebezpečný cíl, Ghost Rider a další skončí nebo již skončily na pomyslném dnu světové kinematografie. Naštěstí má i světlé chvilky: role v Kick-ass, Proroctví nebo jeho předposlední Čarodějův učeň, který byl docela koukatelný, i když celosvětově propadl. Stejný osud s největší pravděpodobností čeká i jeho poslední snímek Hon na čarodějnice.
celý článek komentářů (0)

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1Pravděpodobně se nezavděčím v této recenzi všem, jelikož jsou lidé, kterým se sedmý díl - tedy spíše první část - filmu Harry Potter a Relikvie smrti nelíbí.
celý článek komentářů (0)

Dívá se rozumný člověk na horory?

Dívá se rozumný člověk na horory?Podle čeho poznat, jestli je někdo opravdu rozumný? Nikdo z nás to asi nemůže spolehlivě rozsoudit. Pro běžné fungování máme rozdělený svět kolem nás alespoň v základu na dobré a na špatné. Rozumný člověk se pak drží toho dobrého a to špatné odmítá. Někdy je to poměrně jednoduché, často je ale odpověď mnohem spornější. Jak je to tedy s diváky hororů?
celý článek komentářů (0)

Poslední vládce větru - recenze

Poslední vládce větru - recenze"Shyamalan to zase zazdil," slyšel jsem z publika, když jsem odcházel z kinopremiéry filmu Poslední vládce větru, který je nejnovějším počinem známého režiséra M. Night Shyamalana. Pojďme se mu tedy podívat na zoubek.
celý článek komentářů (0)

Percy Jackson: Zloděj blesku

Percy Jackson: Zloděj bleskuPercy Jackson není jako ostatní chlapci jeho věku. Je jiný. Tak to o něm alespoň tvrdí jeho matka, která žije s Percyho nevlastním otcem velmi pronikavého zápachu. Percy si to o sobě ale nemyslí, považuje se za největšího outsidera. Vše se ale rázem změní ve chvíli, kdy ho v muzeu antiky napadne opravdová antická příšera - fúrie.