Simple Plan - Get your heart on. Nové album a reportáž z koncertu

21.10.2011 | autor: Redakce PŽ

Simple Plan - Get your heart on. Nové album a reportáž z koncertu Letos v červnu vyšlo v tuzemsku nové album oblíbené punk-rockové skupiny Simple Plan. A nejen to! Na začátku září se konal jejich dlouho očekávaný koncert v Praze, což byl pro každého českého posluchače svátek. A byl to svátek i pro mě, protože já, velký fanoušek této kapely, jsem si ho prostě nemohl nechat ujít.

Kdo jsou Simple Plan?

Poprvé jsem o kapele Simple Plan slyšel před sedmi lety, kdy zazněla jejich Welcome to my life v jedné reklamě na osobní automobil, to se psal rok 2004. Já jsem si tehdy řekl: „To je hit!" A taky byl. Už první deska No Pads, No Helmets... Just Balls byla úspěšná, ale následujícím Still not getting any, ve kterém zazněl i výše zmiňovaný singl, se skupina zapsala do širšího povědomí posluchače.
Následovalo album Simple Plan, kde si snad každý našel tu svou oblíbenou. U mě je to bezesporu Your love is lie, rok 2008.

Kapela Simple Plan hraje ve složení Chuck Comeau - bubeník, David Desrosiers - baskytarista, Jeff Stinco - kytarista, Pierre Bouvier - zpěvák a kytarista, Sebastien Lefebvre - kytarista.

Nové album Get your heart on

Toto léto vyšel jejich poslední kousek a já musím říct, že je naprosto parádní. Před pár týdny začal okupovat naše rádia jejich song Jet Lag, kde dali hlavy dohromady s Nataschou Bedinfield. Tu samou píseň nazpívali ještě s Marii-Mai, tentokrát francouzky, dle mého v této verzi je (Jet Leg) mnohem lepší. A jsou tu další hity, například Can't Keep My Hands Off You nebo This song saved my life a jiné. Nemám k samotnému albu žádné připomínky, protože je plné mimořádně chytlavých textů, a pokud jsem v minulé hudební recenzi chválil Avril Lavigne, jak moc se zlepšila, Simple Plan jsou o třídu výše.

Jaký byl zářijový koncert Simple Plan?

Koncert Simple Plan začínal v 19:30 a konal se v Incheba aréně v Holešovicích. Už při vstupu do haly jsem věděl, že to bude velké, protože kolem vstupu to vypadalo jak po řádění Hooligans. Opravdu strašný nepořádek. Bylo mi hned jasné, že jsem přišel pozdě. A taky, že jo! Hlava na hlavě, noha na noze, nebylo kam si stoupnout, a tak mi nezbývalo nic jiného, než se odevzdaně odeslat dozadu a nechat před sebou několik tisíc dalších fanoušků. Předskupina byla česká kapela Imodium, ti byli výborní, bohužel očekávání Simple Plan bylo veliké, a tak si člověk jejich vystoupení nevychutnal.

Kapela Simple Plan to rozbalila ve velkém. Zazněly písně ze všech desek, které kdy kapela vydala. Došlo i na češtinu v podání Pierra Bouviera. Byl to zážitek, zážitek na který se nezapomíná. Příště až znovu půjdu na jejich koncert, budu muset přijít mnohem dříve, abych nebyl úplně vzadu. Na to ovšem nebudu muset čekat dlouho a ani vy, naši čtenáři, protože se blíží jejich evropské turné, které je datováno na březen 2012.

František Bůžek (více o něm zde)

Autor: Redakce PŽ