Originální reklamní předměty z textilu jsou hitem

16.2.2021 | autor: Redakce PŽ

Textilní reklamní předměty dnes v originalitě poráží všechny ostatní. I u reklamních předmětů jednoznačně preferujeme jejich praktické využití, které však musí nabízet současně neokoukaný a nápaditý vzhled. To nám umí nabídnout potisk triček originálními motivy i potisk dalších textilních předmětů.

O potisk triček je velký zájem

Už dávno firmy nežádají pouze vytisknutí loga na tričko. Dobrá tiskárna na textil nastupuje až po práci kreativců, kteří pro trička vymyslí takové motivy, jež je promění na originální reklamní předměty. Dobrá tiskárna umí tisknout i rastrované fotografie, takže tričko se promění skutečně ve fashion kousek, který umí současně nést i žádané reklamní sdělení. Trička mohou být určena nejen jako dárkové předměty, ale i jako součást merchandisingu, kdy je lze prodávat na různých akcích, členům klubu a dalším zájemcům.

TIP: Potisk triček i dalšího textilu realizuje Color Factory. Jednodušší tisk nabízí firma již od 30 ks, složitější od 100 ks. Cenovou nabídku získáte během pár hodin. Realizace pak proběhne do 7 až 10 pracovních dnů.

Originální reklamní předměty z textilu nejsou jen trička

Dnešní poptávka po ekologických, trvanlivých a originálních reklamních předmětech povýšila textil na piedestal mezi reklamními materiály. A zájem není jenom o trička. Firmy žádají stále nápaditější předměty. Jde například o cestovní polštářky, hračky z textilu, různé plátěné pytlíky a tašky, textilní ubrousky, utěrky, zástěry, kuchyňské chňapky i třeba víceúčelové šátky.

Aby měly tyto textilní reklamní předměty úspěch, musí být kvalitní, včetně svého potisku. Color Factory je tiskárna textilu se zkušenostmi již od roku 1992. Velkou výhodou vedle zkušeností firmy je i možnost podívat se na desítky realizovaných zakázek. Těmi se lze inspirovat a též si prověřit kvalitu služeb firmy. O té vypovídají i reference, mezi kterými najdete práci pro tak prestižní společnosti, jako Škoda auto, Česká televize, Tchibo, Národní divadlo, Evona či ZOO Praha.

Jak vyrobit zajímavé reklamní předměty?

  • Myslete vždy na cílovou skupinu. Pokud třeba oslovujete ženy – maminky, nejlepším reklamním předmětem je ten, který se bude líbit jejich dětem. Hitem budou textilní hračky, rovněž textilní omalovánky, či například vtipná dětská trička s narážkami na výchovné praktiky rodičů.
  • Vyrobte pro své zákazníky užitečné reklamní předměty. Pokud se věnujete například výrobě kuchyňských spotřebičů a jiných výrobků pro kuchyni, zaměřte se opět na reklamní předměty použitelné v kuchyni. Hitem se stanou různé chňapky, prostírky, textilní ubrousky i zástěry. Vtipný motiv nic nezkazí. Nesmí však jít za hranici vkusu a musí být snadno pochopitelný.
  • Úspěch mají též různé textilní reklamní předměty s motivačními hesly a citáty. Hodí se pro sportovce, též jako dárky pro manažery a zaměstnance kancelářských profesí.
  • Nikdy nic nezkazí sázka na ekologii. I ti, kdo se k trvale udržitelnému rozvoji staví vlažněji, bývají dnes ekomyšlenkou ovlivněni. Takže sázka na ochranu přírody je velice dobrou volbou. Navíc se i sami připojíme k této myšlence. Igelitové tašky jsou dnes pasé. Takže jakékoliv materiály předáváte klientovi v tašce, vždy by měla být textilní. A nejlépe s vhodným reklamním potiskem. Jde o trvanlivý dárkový reklamní předmět, který vás bude dlouhodobě prezentovat. Trvanlivým musí být i samotný potisk.
  • Ideální budou unisex reklamní předměty. Nejde ani tak o střih trička, ale o to, vyhnout se genderové nevyrovnanosti nejčastěji na potisku, která by mohla nevhodně působit na některé pohlaví.
  • Originální reklamní předměty hrají prim. Nápad se prostě počítá. Pokud je ještě vkusně vtipným, o to lépe. Přesně tyto reklamní předměty dělají nejlepší službu vaší firmě.
  • Udělejte z klientů své fanoušky. Vaše textilní reklamní předměty mohou být jednoduchou cestou, jak toho dosáhnout. Stačí nakombinovat dobrý nápad a kvalitní tisk.


Autor: Redakce PŽ

Facebook Vybrali SME Linkuj Google

Mohlo by Vás také zajímat:

Zpět
Komentáře
Vložit nový komentář

Bohužel zde nejsou žádné komentáře.

Jméno:
Komentář:
Ověření:

© ISSN 1804-106X - online magazín Praktický-život.cz.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez předchozího bez souhlasu zakázáno.