3 užitečné tipy, jak přilákat více klientů do vašeho wellness

Wellness pobyt si pro sebe přeje každý z nás. Jedná se o službu, která je stále na vzestupu. Po dlouhých pandemických měsících je potřeba pořádně rozproudit prodeje. Jak si přilákat více klientů?
Nalákejte lidi přímo z ulice
Nabízíte exkluzivní služby, ale nikdo o nich neví? Bude potřeba se zaměřit na marketing vašeho podnikání a dát si záležet na tom, jak na klienty působíte. Venkovní vitrína přitom může plně informovat o tom, co nabízíte. Vitríny by vždy měly být osvětlené, aby i v případě dlouhých zimních měsíců měli lidé možnost si přečíst a prostudovat vaši nabídku. Nalákat lidi přímo z ulice bude jeden z výborných tahů. Uveďte na poutač vyčerpávající informace. Přidejte QR kód na nabídku, nebo odkaz na vaše sociální sítě.
Dejte o sobě vědět pomocí cílené reklamy
Udělejte reklamu na své wellness studio pomocí sdělovacích prostředků ve vašem okolí, nebo díky cílené PPC reklamě. Ta dokáže oslovit v online světě jen lidi z vašeho okolí, nebo přímo vaši cílovou skupinu. Reklama je po celou dobu plně měřitelná, máte jasné výsledky toho, kolik lidí oslovila a kolik lidí následně navštívilo váš web.
Inzerujte na těch správných místech
Nejlepší reklamu ale můžete udělat i sami. Požádejte své klienty, aby se o vás zmínili v rámci své sociální skupiny. Nabídněte jim za jejich ochotu slevu na příští návštěvu. Osobní doporučení je v mnoha případech stále to nejlepší, na co lidé skutečně slyší. Svou reklamu ale můžete rozšířit i osobně. Nabídněte spolupráci větším firmám ve vašem okolí, kde budou moci mít zaměstnanci věrnostní kartu nebo bonusové služby. Spokojený a odpočinutý zaměstnanec je přeci touhou každé firmy, která v dnešní době podniká.
Do vašeho wellness studia se opět budou lidé hrnout. Postarejte se o to svým vlastním jedinečným způsobem. Objednávkový formulář bude stále plný.
Autor: Redakce PŽ
Bohužel zde nejsou žádné komentáře.