Informace, které za to stojí
Všichni jsme zvyklí konzultovat na internetu ledasco. Co v takových diskuzích přichází nejčastěji na petřes? Třeba když hledáme hotely na dovolenou nebo restauraci na večer, tak mnohdy řešíme i umístění nebo stav toalet či do jaké míry byl číšníkův úsměv upřímný a do jaké jen reagoval na výši spropitného. Jinými slovy: diskutuje se o hodnotách, které se nedají najít na oficiálních webových stránkách. Diskuze jsou tu pro sdílení zkušeností.
Po jakých informacích pátrat, když hledáme tipy na dobré letištní parkoviště? Na co se zaměřit a dávat si pozor?
Mlácení prázdné slámy
Cenu za parkování zjistíte z oficiálních webových stránek, takže komentáře typu “na kolik mě to přišlo” jsou bez výpovědní hodnoty. Ještě banálnější jsou výlevy jako ”tam jsme taky jednou parkovali” nebo “tam jsem nikdy nestál”. Jsou prostě jedinci - psychologové by důvody jejich chování asi dovedli vysvětlit - kteří mají potřebu se vyjadřovat ke všemu, aniž by měli co říct. Abyste se nezahltili bezobsažným balastem a neuniklo vám něco podstatného, je třeba diskuse číst jako noviny - tedy globálně. Nebo případně, pokud vás jako zkušené cestovatele zajímá něco konkrétního, selektivně.
Co nenajdete na webových stránkách
Existují totiž různé věci včetně nečekaných, které se mohou ukázat jako velmi užitečné při rozhodování o tom, kde zaparkovat. Určitě je nechcete přehlédnout. Vezměte tedy na vědomí a zpozorněte, pokud uživatelé říkají, že:
-
měli potíže s nalezením parkoviště, zvláště pokud se jedná o parkoviště, které se nachází dále od letiště. Není nic horšího než před letem jezdit po venkově nebo v průmyslové zóně a hledat špatně značené parkoviště. V takových případech vyžadujte mapu nebo podrobný plán cesty
-
měli problémy v důsledku selhání techniky. Mnoho parkovišť používá systém automatického rozpoznávání SPZ. Stěžovali si řidiči, že jejich vůz nebyl rozpoznán? Pokud spěcháte, nechcete zůstat sedět u závory a čekat, až někdo překoná systém, nebo zůstat ve frontě za někým s tímto problémem. Bohužel moderní automatika někdy tyto mouchy mívá a pokud se na ně v recenzích upozorňuje opakovaně, asi je provozovatel parkoviště příliš neřeší
-
jejich auto někdo použil v jejich nepřítomnosti. Všichni jsme slyšeli hororové příběhy o lidech, kteří se vraceli ze své cesty, aby našli záhadně navýšený počet ujetých kilometrů na hodinách nebo jiný důkaz (např. opotřebované nebo špinavé pneumatiky), že jejich auto bylo v době jejich nepřítomnosti v dopravním provozu. Mnozí z nás se proto cítí nepříjemně, když nechávají obsluze klíče, a pokud je to pro vás problém, zaměřte se na to v recenzích
-
čekání na transfer z letiště k autu trvalo celé věky a že je nechali stát na mrazu. Každý, kdo se po dlouhém letu konečně dostal z budovy terminálu, myslí jen nato, aby už byl doma. Jakýkoliv karambol v této fázi cesty je mimořádně nepříjemný a může pokazi celkový dojem z jinak vydařené dovolené.
Více úst více vypoví
Jak se říká, jedna vlaštovka jaro nedělá. Až budete hledat, jaké má parkování u letiště Praha recenze, připravte se na spršku protichůdných názorů. Takže by bylo ukvapené udělat si závěr a možná odsudek na základě jedné negativní recenze. Pokud ale se záporným hodnocením nebo nepříjemnou zkušeností souhlasí více uživatelů v delším časovém horizontu, je to na pováženou. Znamená to, že náprava s velkou pravděpodobností nebyla zjednána.
Do jaké míry se necháváte ovlivňovat uživatelskými recenzemi. Jste ochotni pídit se po někom známém s osobní zkušeností nebo se spokojíte s anonymními názory?
Autor: Redakce PŽ
Bohužel zde nejsou žádné komentáře.