6 zajímavých způsobů, jak oslovit nové klienty
Přemýšlíte, jak představit svůj produkt nebo službu lidem a zaujmout je? Vsaďte na originalitu, vtip a buďte zapamatovatelní. Podívejte se na další způsoby a možnosti, jak dát ostatním o sobě vědět.
1) Originální marketing
V současné době najdete spoustu společností, které nabízí reklamu a marketing. Vyberte si však tu, která vám nabídne i originalitu. Osobité texty, poutavé příběhy a zpracování webových stránek, případně rozšíření vašeho podnikání na sociální sítě, tak, že budete nepřehlédnutelní. Originalita je na místě, aby si vás klienti zapamatovali, spojili si vaše jméno s logem a věděli, že s vámi budou mít vždy něco navíc.
2) Humor na prvním místě
Úspěchem nebude jen to, že nikoho nenapodobujete, ale také to, že vy sami jste nenapodobitelní. Vneste do svého podnikání lehkost a vtip. Vyberte si online marketingovou agenturu, která vám vymyslí texty, které osloví obsahem, ale také čtivostí. Nezapomeňte zapojit vtip, ale vždy s grácií.
3) Soutěž jako lákadlo
Mezi oblíbené marketingové strategie patří soutěž. Zapojte své stávající a potencionální nové klienty do toho, aby podpořili vaše podnikání, využili vaše služby, případně si zakoupili produkty. Odměnou jim může být váš produkt, finanční odměna či voucher na nákup.
4) Kampaň, která zasáhne emoce
Když se zamyslíte, jaká reklama vás v poslední době oslovila, na co přesně si vzpomenete? Většinou se jedná o emoce. Může to být smích, štěstí, radost, ale také dojetí. A právě kampaň, kterou zaměříte na emoce, prodává. Nemusíte působit na lidské city ve špatném slova smyslu, zkuste spíš ukázat něco příjemného, na co se zákazníci mohou těšit, co je rozesměje nebo co je jejich tajným snem.
5) Spolupráce - franchising
Zajímavou možností, jak získat nové klienty, je franchising. Jedná se o typ spolupráce, kdy poskytnete své know-how a vědomosti o daném odvětví nebo podnikání a získáte tak nové obchodní partnery. Výhodou je rozšíření svých služeb, vytvoření zázemí i v jiných městech a s tím i zmíněné získání dalších zákazníků.
6) Kreativita vede
Kromě originality a vtipu patří mezi oblíbené nástroje marketingu také kreativita a zapojení samotných klientů do tvorby. Ti mohou být například novou tváří vaší značky, podpořit prodej produktů nebo služeb. Kreativní však mohou být popisky na webu, podpisy na mailu s kreslenými podobiznami nebo třeba interaktivní vizitky a vytvoření e-shopu.
Autor: Redakce PŽ
Bohužel zde nejsou žádné komentáře.