Odškodnění smrtelného pracovního úrazu bude od nového roku vyšší
Od roku 2021 bude odškodnění nemajetkové újmy pozůstalých po zemřelém pracovním úrazem o něco vyšší než nyní. Víte, na jak vysoké odškodnění mají pozůstalí právo?
Jak se starat o malířské plátno? Je to jednoduché
Malířské plátno potřebuje dodatečnou péči, jinak vám nebude dobře sloužit. A v tomto článku vám ukážeme, co všechno je potřeba udělat.
Školní batoh vybírejte pečlivě
Pár prvních týdnů školy už máme za sebou a kromě učebnic a chybějících pomůcek se u mnoha školáků také ukázalo, že mají nevyhovující školní batoh. Jak vybrat ten správný?
7 tipů, jak napsat závěrečnou práci na VŠ
Na konci studia vás bude čekat ještě jedna finální překážka a tou je závěrečná VŠ práce. Jak si s psaním práce poradit, na co se připravit, čím si pomoct a čemu se vyhnout?
Jak postupovat při odškodnění trvalých následků po dopravní nehodě
Při dopravní nehodě může velmi rychle dojít ke zranění poškozeného, který autonehodu nezpůsobil. Někdy se může jednat jen o drobné odřeniny, jindy jsou naopak zranění závaznější a jejich důsledkem může dojít i k trvalým zdravotním následkům. Jak v takové situaci řešit jejich odškodnění?
Je mediační dohoda za každou cenu závazná?
V rámci mediačního jednání dochází k sepsání mediační dohody. Někteří však tápou v tom, zda je její znění závazné, nebo zda se jedná jen o bezcenný kousek papíru. A musí být mediační dohoda vždy uzavřena písemně?
Jak správně pečovat o regály
Na kovové regály narážíme prakticky na každém kroku. Ať už jdeme nakupovat potraviny nebo oblečení, kovové regály jsou součástí kamenných prodejen. Důvod je prostý - je to levný způsob, jak přehledně skladovat potraviny nebo nabízet produkty. Navíc se jedná i o velmi kvalitní způsob. Kovové regály patří k vůbec těm nejstabilnějším regálům na trhu, což se například o plastových říct opravdu nemůže. Pokud je i vaše prodejna plná kovových regálů, nabízí se otázka, jak o ně správně pečovat. Chcete přece, aby vám vydržely navěky.Jak správně pečovat o regály
Podle hodnocení firem zákazníci vybírají. Dbáte na kladné reference?
Každá firma by měla zákazníka pokládat na první místo. Proč? Protože zákazníci udělují hodnocení a na hodnocení firem dnes záleží. Nezáleží ani tak na tom, jestli se jedná o hodnocení firem od zákazníků nebo na firemních zkušenostech, za nimiž stojí zaměstnanci společnosti. V obou případech se jedná o sepsané zkušenosti, na základě kterých si zákazníci volí, zdali si vyberou firmu či nikoli, respektive jestli s ní budou spolupracovat či ne.